Regulamin

Szanowni Goście,

jest nam bardzo miło powitać Państwa w ośrodku NA WYDMIE Apartments & Camp. Dziękujemy za przestrzeganie poniższego Regulaminu, który służy zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu wszystkim naszym Gościom.

§1 Regulamin pobytu – APARTAMENTY

  1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 17:00 w dniu przyjazdu, a kończy o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu.
  2. W Ośrodku obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00.
  3. Osoby niezameldowane w Ośrodku mogą przebywać gościnnie na jego terenie od godziny 7:00 do godziny 22:00.
  4. Zadatek w wysokości 40% kosztów nie podlega zwrotowi w sytuacji, gdy Gość zrezygnuje z rezerwacji w terminie krótszym niż 60 dni do daty przyjazdu. W przypadku rezygnacji w terminie 60-90 dni przed przyjazdem zadatek nie podlega zwrotowi, ale istnieje możliwość zaliczenia zadatku na poczet pobytu w innym terminie.
  5. Należność za pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu w momencie zameldowania.
  6. Do kosztów pobytu zostanie doliczona opłata miejscowa, której wysokość określa Gmina Rewal. Ww. opłata zostanie pobrana w formie gotówki w dniu przyjazdu.
  7. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług na terenie Ośrodka nie powinno zakłócać spokoju innym Gościom.
  8. Osoby zameldowane w Ośrodku mogą parkować swoje samochody wyłącznie w miejscu do tego wyznaczonym. Miejsca postojowe są parkingiem niestrzeżonym, właściciel Ośrodka nie ponosi odpowiedzialności za utratę czy uszkodzenia pojazdów lub mienia w nich pozostawionego.
  9. Na czas nieobecności należy zamykać apartamenty i pokoje hotelowe, chronić przedmioty wartościowe oraz pieniądze, a także wyłączyć wszystkie urządzenia elektryczne, za wyjątkiem lodówki.  Właściciel Ośrodka nie ponosi odpowiedzialności za mienie Gości , w tym  przedmioty szczególnie wartościowe i pieniądze, pozostawione w apartamentach.
  10. Dzieci poniżej 12 roku życia powinny przebywać na terenie Ośrodka pod stałym nadzorem opiekunów prawnych.
  11. Goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia Ośrodka, powstałe z ich winy, z winy dzieci będących pod ich opieką oraz z winy odwiedzających ich osób. Należy natychmiast powiadomić personel Ośrodka o usterkach lub zniszczeniach powstałych w trakcie użytkowania apartamentu.
  12. Nie należy dokonywać jakichkolwiek zmian w apartamentach i w ich wyposażeniu.
  13. Apartament należy pozostawić w takim stanie, w jakim został on przydzielony. Pozostawienie brudnych naczyń oraz śmieci, będzie skutkowało naliczeniem dodatkowej opłaty w wysokości 200 PLN.
  14. Apartamenty na Wydmie świadczą usługi zgodnie ze swoją kategorią, w przypadku zastrzeżeń i reklamacji dotyczących usług, Gość proszony jest o zgłoszenie nie później niż jeden dzień po przyjeździe. Reklamacje zgłaszane w dniu wyjazdu nie będą uwzględniane.
  15. Akceptujemy pobyt gości z małymi i średnimi zwierzętami, za dodatkową opłatą wg cennika. Nie akceptujemy zwierząt ras olbrzymich i niebezpiecznych.* Prosimy zapoznać się z regulaminem pobytu z zwierzętami.
  16. Opłata za uszkodzenie lub utratę karty do drzwi wynosi 30 zł.
  17. Grillowanie jest dozwolone wyłącznie w miejscach do tego przeznaczonych.
  18. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za wartościowe przedmioty Gośc pozostawione w pokojach / na terenie Ośrodka, bez nadzoru. Istnieje możliwość zdeponowania przedmiotów o szczególnie wysokiej wartości w sejfie znajdującym się w Recepcji.
  19. Obowiązuje całkowity zakaz wprowadzania rowerów do budynków mieszkalnych – za niedostosowanie się do powyższego zakazu grozi kara w wysokości 700 PLN. Rowery powinny być zamykane na kłódki rowerowe lub w inny sposób zabezpieczone przed kradzieżą, a ryzyko ich ewentualnej utraty obciąża wyłącznie właściciela sprzętu.
  20. W apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i e-papierosów, za niedostosowanie się do zakazu grozi opłata w wysokości 500 PLN.
  21. Właściciel Ośrodka zastrzega sobie prawo do żądania opuszczenia terenu Ośrodka przez Gości, nie przestrzegających Regulaminu – szczególnie zakłócających w rażący sposób wypoczynek innym sąsiadom.
  22. Regulamin Ośrodka oraz regulamin pobytu ze zwierzętami znajduje się na stronie internetowej oraz w recepcji Ośrodka.
  23. Podpisanie karty meldunkowej jest równoznaczne z akceptacją warunków regulaminów.

§2 Regulamin pobytu z pupilem

  1. Każdy Gość przed rozpoczęciem pobytu zobowiązany jest przekazać Recepcji Ośrodka informację o planowanym pobycie ze zwierzęciem.
  2. Koszt pobytu zwierzęcia wg cennika, w zależności od wielkości zwierzęcia.Psy rasy małej do 10 kg (m.in. jamnik, pekińczyk, shih tzu, pinczer karłowaty, sznaucer miniatura, yorkshire terrier, maltańczyk i inne); psy ras średnich 11-25kg (m.in. sznaucer średni, beagle, siberian husky, seter, spaniel, sheltie colli, shar-pei, i inne); psy ras dużych 26-40kg (m.in. owczarki – niemiecki, briard, belgijski; bokser, alaskan malamut, wyżeł, doberman, labrador i golden retriver i inne).
  3. Z opłaty zwolnione są psy przebywające z Gościem w charakterze przewodnika osoby niewidomej.
  4. Do Ośrodka przyjmowane są tylko zwierzęta zdrowe, posiadające aktualną książeczkę zdrowia potwierdzającą szczepienia, w tym przeciwko wściekliźnie i odrobaczenie (konieczne jest okazanie książeczki w Recepcji podczas zameldowania).
  5. Przywiezienie do Ośrodka zwierzęcia przez jego Właściciela jest równoznaczne z tym, że zwierzę jest zdrowe i nie stanowi zagrożenia dla innych osób i zwierząt.
  6. Zwierzę może przebywać w pokoju/apartamencie, w którym zameldowany jest jego właściciel. Zwierzę nie powinno być pozostawione samo w pokoju, jeżeli w tym czasie zakłóca spokój innych Gości.
  7. Każde zwierzę powinno mieć zapewnione przez właściciela własne miejsce do spania (kojec, kontener, transporter itp.).
  8. Właściciele są odpowiedzialni za zachowanie swoich zwierząt, niezakłócające spokojnego wypoczynku innym Gościom. W przypadku powtarzających się skarg innych Gości lub Personelu, Ośrodek zastrzega sobie prawo do prośby o usunięcie zwierzęcia.
  9. Wyprowadzanie zwierząt może odbywać się wyłącznie na smyczy, a w przypadku konieczności – ze względu na charakter lub zachowanie zwierzęcia – wymagany jest także nałożony kaganiec.
  10. Dla potrzeb fizjologicznych pies musi być wyprowadzany poza teren ośrodka. Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do sprzątania pozostawionych po nim nieczystości.
  11. Niedopuszczalne jest wykorzystywanie ręczników i bielizny pościelowej dla potrzeb zwierząt oraz załatwianie potrzeb fizjologicznych w pokoju.
  12. Obowiązuje bezwzględny zakaz wprowadzania i przebywania zwierząt w restauracji, kawiarni, placu zabaw, sali zabaw.
  13. Właściciel zwierzęcia przyjmuje i ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody, jakie wyrządzi jego zwierzę podczas pobytu, w tym szkody materialne oraz niematerialne wyrządzone Gościom, Personelowi Ośrodka oraz innym zwierzętom przebywającym czasowo lub na stałe na terenie Ośrodka.
  14. Właściciel zwierzęcia ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia mienia Ośrodka i mienia prywatnego innych Gości powstałe z winy tego zwierzęcia. Właściciel zobowiązany jest do pokrycia szkód i krzywd wyrządzonych przez zwierzę przed opuszczeniem Ośrodka. W tym celu Kierownik recepcji sporządzi protokół szkody wraz z jej wyceną.
  15. Wszystkie straty spowodowane przez zwierzę jego właściciel zobowiązany jest zgłaszać w recepcji.
  16. Ze względów bezpieczeństwa, sprzątanie apartamentów, w których przebywają zwierzęta, odbywa się wyłącznie w obecności właściciela lub podczas nieobecności zwierzęcia w pokoju. W celu ustalenia dogodnej godziny prosimy o kontakt z Recepcją.
  17. Nie akceptujemy psów uznawanych za agresywne lub groźne (amerykański pit bull terier, rottweiler, dog argentyński, buldog amerykański, pies kanaryjski, owczarek kaukaski, moskiewski pies stróżujący, pies z Majorki, tosainu, akbash dog, anatoliankarabash) oraz psów ras olbrzymich pow.45kg (dog, mastif, cane corso, rotweiler, berneńczyk, leonberger, bernardyn, nowofunland, owczarek kaukaski, itp.).
  18. Ośrodek ma prawo odmowy przyjęcia zwierzęcia, niespełniającego warunków Regulaminu.

 

§3 Regulamin korzystania z parkingu dla kamperów oraz pojazdów z przyczepami kempingowymi na terenie Ośrodka NA WYDMIE Apartments & Camp w Dziwnówku

I. Warunki ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z parkingu dla kamperów oraz pojazdów z przyczepą kempingową na terenie NA WYDMIE Apartments & Camp w Dziwnówku, ul. Wolności 53.
  2. Wjazd na teren ośrodka oznacza zawarcie umowy najmu miejsca parkingowego pomiędzy użytkownikiem pojazdu a NA WYDMIE Apartments & Camp na warunkach określonych w niniejszym regulaminie. Umowa wygasa z chwilą wyjazdu z parkingu.
  3. Wjazd na parking oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.
  4. Parking jest płatny, niestrzeżony, przeznaczony wyłącznie dla kamperów oraz pojazdów z przyczepami kempingowymi. Parking czynny jest całą dobę, przez 7 dni w tygodniu.
  5. Pozostawienie pojazdu na parkingu nie stanowi zawarcia umowy przechowania pojazdu ani innej umowy nakładającej na NA WYDMIE Apartments & Camp obowiązek sprawowania pieczy nad pojazdem i mieniem użytkownika.
  6. Wyłącza się stosowanie przepisów art. 674 Kodeksu cywilnego.

II. Opłaty parkingowe i pobytowe

  1. Wysokość opłat określa cennik dostępny na stronie internetowej www.roko-resorts.pl Opłaty pobierane są z góry za zadeklarowany okres postoju.
  2. Potwierdzenie zapłaty należy zachować do chwili wyjazdu. Jest ono podstawą do rozliczenia.
  3. Za pobór wody oraz energii elektrycznej pobierana jest dodatkowa opłata zgodna ze stawkami podanymi w stacji poboru opłat za dostęp do wody i prądu.
  4. W okresie do 1 miesiąca przed planowanym przyjazdem możliwe jest odwołanie rezerwacji bez ponoszenia kosztów.
  5. Modyfikacje terminu rezerwacji, w tym przeniesienie terminu pobytu na inny niż pierwotnie zarezerwowany, jest możliwe do dwóch tygodni przed dniem rozpoczęcia rezerwacji.
  6. W przypadku niepojawienia się Gościa na zarezerwowane miejsce w trakcie pierwszej doby (do godziny 12.00 dnia kolejnego) rezerwacja zostaje anulowana bez zwrotu zaliczki.
  7. Akceptowana podstawowa forma płatności to karta płatnicza lub kredytowa: Visa, Mastercard. W przypadku braku karty wysyłamy link do płatności przez platformę Tpay – daje ona możliwość opłacenia pobytu na wiele sposobów. Płatności gotówką przyjmujemy jedynie do uiszczenia należności za opłatę klimatyczną.

III. Zasady korzystania z parkingu

  1. Miejsce parkingowe to oznaczona numerem, wyznaczona przestrzeń przeznaczona do parkowania pojazdu.
  2. Parkowanie poza wyznaczonymi miejscami jest zabronione.
  3. Na terenie ośrodka obowiązują przepisy ruchu drogowego oraz ograniczenie prędkości do 10 km/h. Użytkownik ma obowiązek stosować się do poleceń personelu oraz parkować pojazd wyłącznie w miejscach wskazanych przez obsługę.
  4. W przypadku nieprawidłowego zaparkowania pojazdu, utrudniającego ruch lub zajmującego więcej niż jedno miejsce, NA WYDMIE Apartments & Camp ma prawo naliczyć dodatkową opłatę lub zlecić odholowanie pojazdu na koszt użytkownika, z doliczeniem opłaty manipulacyjnej.
  5. Na terenie ośrodka zabrania się:
    • palenia tytoniu poza wyznaczonymi miejscami,
    • zaśmiecania terenu,
    • naprawiania, mycia, odkurzania, tankowania pojazdów,
    • używania otwartego ognia,
    • działań sprzecznych z zasadami BHP i PPOŻ,
    • zachowań naruszających zasady współżycia społecznego,
    • pozostawiania zwierząt w pojeździe bez opieki, kąpania zwierząt w sanitariatach,
    • spuszczania, wymiany lub uzupełniania płynów w pojeździe,
    • mycia naczyń i opróżniania toalet campingowych w miejscach do tego niewyznaczonych,
    • podnajmowania parceli osobom trzecim oraz wynajmowania przyczep campingowych.
  6. Personel Ośrodka może usunąć z terenu parkingu osoby nieprzestrzegające powyższych zasad.

IV. Zasady pobytu

  1. Osoby przebywające na terenie ośrodka zobowiązane są do dopełnienia formalności meldunkowych oraz uregulowania należności za cały okres pobytu przed jego rozpoczęciem.
  2. Teren ośrodka jest przeznaczony do wypoczynku.
  3. W sezonie wysokim (terminy określone w cenniku) personel jest dostępny codziennie w godzinach 9:00–12:00 oraz 16:00–18:00. W tym czasie należy dokonać wszelkich formalności związanych z zameldowaniem, zaparkowaniem i uregulowaniem opłat. Poza sezonem wysokim obsługa dostępna jest wyłącznie telefonicznie – numer kontaktowy podany jest przy wjeździe oraz na stronie internetowej.
  4. Cisza nocna obowiązuje od 22:00 do 6:00.
  5. Ze względu na bezpieczeństwo Gości przebywających na campingu, brama wjazdowa jest zamknięta w godzinach między 22.00 a 7.00. W wymienionych godzinach ruch samochodów jest wstrzymany na terenie całego obiektu. Pojazdy, które chcą wjechać na teren ośrodka po godzinie 23.00 są zobowiązane zaparkować na parkingu recepcyjnym, na miejscu wskazanym przez obsługę.
  6. W godzinach, w których zamknięta jest brama główna – do dyspozycji Gości pozostaje bramka piesza. Przyjazdy lub wyjazdy w tych godzinach należy wcześniej uzgodnić telefonicznie z personelem.
  7. W czasie ciszy nocnej zabronione jest głośne słuchanie muzyki, oglądanie telewizji oraz organizowanie spotkań zakłócających spokój innych gości.
  8. Osoby odwiedzające mogą przebywać na terenie ośrodka do godz. 22:00 i muszą zostać uprzednio zgłoszone personelowi. W sezonie wysokim pobierana jest opłata od osób odwiedzających w wysokości 10zł od osoby.
  9. O planowanej nieobecności przekraczającej jedną dobę należy poinformować obsługę.

V. Czas pobytu

  1. Doba pobytowa rozpoczyna się o godz. 17:00 w dniu przyjazdu i kończy o godz. 10:00 w dniu wyjazdu.
  2. Przedłużenie pobytu wymaga uregulowania opłaty przed godziną 10:00. Brak opuszczenia miejsca parkingowego do godz. 10:00 skutkuje dopłatą 50% stawki dobowej; po godz. 16:00 naliczana jest opłata za pełną dobę.
  3. Skrócenie pobytu nie uprawnia do zwrotu opłaty za niewykorzystane dni.

VI. Udogodnienia i infrastruktura

  1. Kuchnia, jadalnia jest dostępna w godz. od 6.00 do 23.00.
  2. Korzystanie z pralki jest odpłatne.
  3. Gościom udostępniamy darmowe wi-fi.

VII. Przepisy porządkowe

  1. Każdy użytkownik parkingu zobowiązany jest do utrzymania porządku wokół swojego stanowiska. Obowiązuje segregacja odpadów.
  2. Zabrania się niszczenia i wycinania roślinności.
  3. Dzieci mogą przebywać na terenie parkingu wyłącznie pod opieką dorosłych.
  4. Przed opuszczeniem parkingu użytkownik jest zobowiązany posprzątać swoje stanowisko.
  5. Obowiązuje przestrzeganie zasad BHP i PPOŻ.
  6. Osoby używające wulgaryzmów, zakłócające spokój lub nieprzestrzegające regulaminu mogą zostać usunięte z terenu ośrodka bez zwrotu opłaty.

VIII. Pobyt ze zwierzętami

  1. Na terenie campingu mogą przebywać wyłącznie zwierzęta posiadające aktualną książeczką szczepień.
  2. Właściciel ponosi pełną odpowiedzialność za swoje zwierzę.
  3. Psy muszą być trzymane na smyczy.
  4. Właściciel jest zobowiązany do sprzątania po swoim pupilu.

IX. Odpowiedzialność

  1. NA WYDMIE Apartments & Camp nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z kradzieży, uszkodzenia pojazdu, działania osób trzecich, zwierząt ani siły wyższej. Nie odpowiada również za rzeczy pozostawione w pojeździe.
  2. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim oraz NA WYDMIE Apartments & Camp. Szkody należy zgłosić przed opuszczeniem terenu.
  3. Użytkownik zobowiązany jest do zabezpieczenia pojazdu oraz stosowania dostępnych środków zabezpieczających.
  4. NA WYDMIE Apartments & Camp nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia wewnętrzne pojazdu ani jego wyposażenia.
  5. Wszelkie szkody wynikłe podczas manewrowania należy niezwłocznie zgłosić obsłudze.
  6. NA WYDMIE Apartments & Camp nie odpowiada za szkody wynikłe z nieprzestrzegania regulaminu ani za skutki działania siły wyższej.
  7. Teren NA WYDMIE Apartments & Camp nie jest objęty ochroną fizyczną.
  8. Parking objęty jest monitoringiem z rejestratorem, jednak z ograniczonym zasięgiem kamer.

X. Reklamacje

  1. Reklamacje związane ze świadczeniem usługi należy składać na adres korespondencyjny NA WYDMIE Apartments&Camp ul. Wolności 53, 72-420 Dziwnówek, adres mailowy: dziwnowek@roko.com.pl, lub telefonicznie: +48 661 662 541.
  2. Reklamacja powinna zawierać następujące dane Klienta: imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres poczty elektronicznej podany przy rezerwacji oraz opis problemu, jaki pojawił się w związku z korzystaniem z usługi.
  3. Reklamacje będą rozpatrywane na zasadzie pierwszeństwa zgłoszenia do Usługodawcy, na warunkach opisanych poniżej.
  4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania. Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, Usługodawca udzieli Klientowi odpowiedzi w sprawie reklamacji. Odpowiedź zostanie przesłana w takiej samej formie, w jakiej złożona została reklamacja, na adres poczty elektronicznej podany w reklamacji lub adres korespondencyjny Klienta.
  5. W przypadku, gdyby informacje podane w reklamacji wymagały uzupełnienia, Usługodawca przed rozpatrzeniem reklamacji zwróci się do klienta o ich uzupełnienie.

XI. Postanowienia końcowe

  1. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu personel Ośrodka ma prawo odmówić dalszego pobytu na terenie parkingu. W takim wypadku opłata za niewykorzystane dni nie podlega zwrotowi.
  2. NA WYDMIE Apartments&Camp może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin campingu lub też w inny sposób zakłócił spokój pobytu gości lub funkcjonowania campingu. Recepcja może anulować rezerwację on-line w ciągu 48 godzin od jej wpłynięcia bez podania przyczyny.
  3. Personel NA WYDMIE Apartments&Camp może zastosować środki niezbędne do przywrócenia porządku, w tym zlecić usunięcie pojazdu na koszt użytkownika.
  4. Użytkownik ponosi koszty związane z usunięciem pojazdu, jego zabezpieczeniem i przechowaniem do momentu odbioru.
  5. Wszelkie kwestie nieuregulowane niniejszym regulaminem należy konsultować z personelem ośrodka.
  6. Skargi, wnioski i sugestie dotyczące parkingu można zgłaszać personelowi NA WYDMIE Apartments&Camp.

Zarezerwuj on-line

Zarezerwuj i opłać swój pobyt on-line. Miej pewność, że nikt Cię nie uprzedzi.